Maksu- ja varausehdot

Asiakkaan vahvistettua tilauksen sähköpostitse tai muutoin sovitulla tavalla, Taipalsaaren Karhupirtit lähettää sovitusta varauksesta laskun (pdf sähköpostitse tai verkkolaskutus). Maksimissaan 1000 eur kertasuoritukset varausmaksuna voi maksaa myös verkkomaksulinkillä, joka toimitetaan tekstiviestitse.

Tehdystä tilauksesta veloitetaan aina vähintään  varausmaksu. Varausmaksu on  minimissään 50% koko tilauksen sovitusta loppusummasta, tai erikseen sovittu summa, mikäli esim osallistujamäärä ei ole vielä varausvaiheessa tiedossa. Varausmaksun osuutta ei palauteta. Vain sovittuun määräaikaan mennessä maksettu varauslasku vahvistaa asiakkaalle varatut päivämäärät. Varausmaksun oletusmaksuaika on maksimissaan 1-2 pankkipäivää. Mikäli varausta ei makseta sovittuun ajankohtaan mennessä, kohde vapautuu myyntiin ilman erillistä ilmoitusta. Alle 30vrk ennen varausajankohtaa tehdyt varaukset laskutetaan kokonaan kertalaskulla. Varauksen loppulasku erääntyy viimeistään 30pv ennen varausajankohtaa tai sopimuksen mukaan. Varauksen tulee olla aina maksettu kokonaisuudessaan ennen varausajankohtaa, ellei toisin tapauskohtaisesti sovita. Mikäli varauksen loppulaskua ei ole maksettu 7 pankkipäivää erääntymisen jälkeen, Karhupirteillä on oikeus tilauksen peruuttamiseen ilman varausmaksun palautusvelvollisuutta. Muut mahdolliset lisäpalvelut tai muuttuneet majoittuja- tai muut vastaavat maksut laskutetaan jälkikäteen.

Lemmikit: Lemmikkien tuominen Karhupirteille edellyttää aina erillistä sopimista. Lemmikeistä peritään aina erillinen maksu ja lisäsiivousmaksu. Lemmikkien tuomisen salliminen on kiinni myös siitä, onko seuraavassa majoittujaryhmässä allergikkoja ja jääkö varausten välille riittävästi aikaa allergiasiivoukseen. Lemmikkien luvaton tuonti majoitustiloihin johtaa majoitusvarauksen välittömään keskeyttämiseen Karhupirttien toimesta, ilman korvaus- tai maksunpalautusvelvollisuutta. Karhupirteillä on näissä tapauksissa oikeus veloittaa syntyneet ylimääräiset siivouskulut. Lemmikit on pidettävä Karhupirttien alueella ja lähimaastossa poikkeuksetta kytkettynä, ja noudatettava yleisiä kiinnipitosääntöjä. Sääntöjen rikkominen voi johtaa majoitusvarauksen keskeyttämiseen ilman korvausvelvollisuuta käyttämättä jäävästä majoitusajasta. Lemmikin omistaja vastaa lemmikin mahdollisesti aiheuttamista vahingoista täysimääräisesti, mukaan lukien hinnaston mukainen aika, jonka majoitustilat eivät ole käytettävissä korjausten tai siivouksen aikana. Myös korjaus- ja siivousaika veloitetaan.

Tarjousten hinnat ja voimassaolo: Asiakas voi pyytää tarjouksen palveluista verkkosivujen tarjouspyyntölomakkeella, sähköpostitse tai puhelimitse. Tarjous toimitetaan aina sähköpostitse asiakkaalle. Mikäli erikseen ei muuta sovita, tarjouksen hinnat ovat voimassa 2 viikkoa tarjouksen toimittamisesta. Tarjouksen voimassaoloaika ei poista tiloja myynnistä, vaan Karhupirteillä on oikeus myydä tilat varausjärjestyksessä. Yrityksille tehdyt tarjoukset hinnoitellaan aina arvonlisäverottomin hinnoin. Mikäli tarjousvaiheessa ei ole erikseen ilmoitettu tilaajan olevan yritysasiakas, myyjällä on oikeus lisätä tilaukseen tuotekantojen mukainen arvonlisävero.

Peruutusehdot: Mikäli asiakas peruu tilauksensa alle 30vrk varoitusajalla, laskutamme koko sopimussumman. Tämä pätee myös force majeure-tapauksiin, joissa ensisijainen korvausmuoto on tapahtuman siirto toiseen ajankohtaan. Peruutus on tehtävä aina kirjallisesti ja todennettavasti. Sähköpostilla peruminen edellyttää aina myös varmistusta viestin perillemenosta (soitto). Roskapostiin joutunut tai muulla tavoin varmistamaton peruutus ei ole pätevä.

Mikäli tilattu varaus joudutaan perumaan Covid-19-rajoitusten vuoksi, mutta rajoitukset eivät estä palveluntarjoajan toimintaa tai tilaisuus olisi koronapassilla ja/tai erikoisjärjestelyin järjestettävissä, tarjoamme mahdollisuuden käyttää varausmaksuna suoritettu summa
tilaisuuden päivämäärän siirtoon. Tällöin varausmaksu toimii edelleen osana tilauksen kokonaissummaa. Myös Covid-19 rajoitusten vuoksi alle 30vrk
varoitusajalla perutut tilaukset laskutetaan kokonaisuudessaan tilauksen mukaisesti, sekä  mahdollisuutena on myös tilaisuuden siirto sopivaan päivämäärään.
Oikeus uusien päivämäärien määrittämiseen on Taipalsaaren Karhupirteillä.

KKVN:n ohjeen mukaisesti Taipalsaaren Karhupirtit hyvittää tilauksen summan Covid-19-tapauksissa, mikäli asetetut määräykset aiheuttavat rajoitteita tarjottaviin palveluihin, jotka sisältyvät asiakkaan tilaukseen.

Maksuviivästykset: Mikäli tilauksella on kolmannen osapuolen palveluita, esim aktiviteetteja, palveluiden tulee olla maksettu ennen toteuttamista. Mikäli toisin ei kirjallisesti sovita, noudatetaan poikkeuksetta Karhupirttien ehtojen mukaisia maksu- ja toimitusehtoja. Kolmannen osapuolen toimittamat palvelut voidaan laskuttaa erikseen sovittuna myös jälkikäteen.  Jälkilaskutuksen suorituksen viivästyessä ilman palveluntarjoajan erikseen hyväksymää syytä, veloitetaan erillisellä laskulla viivästyskoron lisäksi viivästysmaksu, joka on 50 eur + alv jokaiselta viivästyspäivältä suorituksen maksupäivään asti.

Peruutus Taipalsaaren Karhupirttien toimesta; mikäli Karhupirtit joutuu perumaan asiakkaan varauksen, Karhupirtit vastaa palautettavien kulujen osalta vain varaus- ja muista palvelumaksuista. Emme korvaa peruutuksen osalta muita välillisiä matka- tai vastaavia kustannuksia.

Yhteystiedot

Karhupirtit myynti

+358 400107707
myynti@karhupirtit.fi
Crane Events Oy